В зоните за паркиране в София има 33 555 паркоместа, а ЦГМ са продали 36 001 винетни стикера за живущи към 30.09.2024. Това значи, че само от локалното паркиране на хората в квартала зоните могат да са пълни на 107%.
Запълняемостта варира, но към септември 2024 е по-висока спрямо година по-рано. В 12 от 34 подзони тя е над 90% като на няколко места достига 97%, 98% и 99%. Към 31.12.2023 служебният абонамент е 1759 места, а към края на септември 2024 – 1693 места. Това разбираме от отговор на мое питане до ЦГМ, съобщи в социалната мрежа Facebook Симеон Ставрев.
Приходите в синя зона месечно приблизително са от SMS-и – 900 000 лв., винетни стикери – 150 000 лв. Приходите в зелена зона месечно приблизително са от SMS-и – 600 000 лв., винетни стикери – 180 000 лв. Приходите от талони за синя и зелена зона месечно приблизително са 250 000 лв. Телекомите взимат 15% от стойността на плащанията с SMS-и. Има обявена обществена поръчка от ЦГМ за подновяване на договорите за SMS-ите и там максимално заложеният процент пак е 15, което е една доста добра печалба за тях.
Приходите от паркингите на ЦГМ за 2023 са 1.4 млн. лв., а до септември 2024 – 1.3 млн. лв. ЦГМ притежава 7 обществени паркинга, администрира 5 буферни паркинга и са отдали под наем 4 – в Младост, Дружба и Левски Г., съобщи още Ставрев.
Нов скандал: Дават в ръцете на Пеевски сградата с архива на приватизацията