7 от 10 българи планират да купят нещо по време на Черния петък. Това показва проучване на Kantar Румъния, проведено през октомври тази година. То показва, че кампанията вече е много разпознаваема като тя е достигнала до цели 96,9% от населението в градовете.
Данните показват, че по-голямата част от българите, които живеят в градовете, планират да закупят поне един продукт, предаде „24 часа“. Затова те са отделили и специален бюджет. Сред най-желаните продукти са дрехи, обувки и електроуреди. Хората възнамеряват да закупят и мобилни телефони, както и малки домакински уреди, козметика, спортно оборудване и много други.
Тези, които възнамеряват да направят покупка по време на Черния петък, са на възраст между 18 и 55 години. Те възнамеряват да закупят поне един продукт.
Желанието за нови стоки е по-силно при по-младите хора на възраст от 24 до 35 години – при 81% от тези, които живеят например в София. По отношение на бюджета, който имат намерение да похарчат, преобладават тези, които са отделили до 200 лева. 33 на сто имат намерение да похарчат между 200 и 500 лева, а малко над 20 на сто – над 500 лева.
Проучването показва и друга интересна тенденция – българите масово имат намерение да пазаруват от онлайн магазини по време на Черния петък.