8442 шофьори са били глобени за година на отсечката на АМ „Тракия“ между Чирпан и Стара Загора. Те са били хванати с превишена скорост и са били
санкционирани с между 600 и 1500 лв., пише „24 часа“.
Водачите шофират с позволените 140 км/час по АМ „Тракия“, но когато достигнат участъка с вълните, скоростта изведнъж се ограничава на 90 км/час и някои не успяват да намалят навреме. По-голямата част остават в лявата лента на по-високата скорост, защото дясната е в много лошо състояние и не може да вдигнат повече от 40 км/час. А пътните полицаи са разположили тайни постове край 37-те км.
От десет години съществува казусът с пътя на вълни Чирпан – Стара Загора. Експерти са изчислили, че за ремонта са необходими 60 милиона лева и обясняват, че лошият асфалт е в резултат на лош проект и несъобразен с влажния терен.
По време на управлението на Тодор Живков са направени – 177 километра. При Жан Виденов и Симеон Сакскобургготски са изградени най-малко – 32 километра, ако не се броят петте километра по време на Пламен Орешарски. При Сергей Станишев е направен 52 километра асфалт, при Иван Костов – 91 километра, а при Бойко Борисов 346 километра.
Интересно, в последния абзац става ясно, че магистралата е близо 700км.
Ами, логично е да са 700 даже над 800, ако сметнем, че магистралата София-Бургас е 400км, то имаме 2 платна в двете посоки, значи сметките излизат, аз мисля, че така биха ги сметнали. Но въпроса не е колко километра са правени, а как. За асфалта съм съгласен, че от време на време, трябва ремонт, няма как, но на всеки 5 до 10 години, да се прави ремонт на основата е недопустимо.
Те направо ги разбиха с глоби.