В предизборната си агитация кандидат-депутати правят ненаучни внушения за ваксините, заяви журналистът Веселин Стойнев. Той посочи, че това е тотална безотговорност. По думите му това все повече ни приближава до средновековието и в едни криво разбран плурализъм се дава право на всякакви ненаучни мнения. Стойчев коментира пред „БНР“:
„Не може да се каже, че няма плурализъм, разнообразие от кандидати, от гледни точки, от конкуренти както сред партиите на статуквото, така и сред партиите на промяна. Интересно е проявлението на т.нар. „В“ отбор, който мнозина избягват. Но сякаш точно там сега става по-интересно – тези хора сякаш представят едно симпатично реалите шоу, изпускащо парата на надвикването – едно мило представление. Техните призиви вече не се възприемат като ненормални, както беше преди години, а за симпатични.“
Диана Евтимова от Института за развитие на публичната среда коментира, че за сегашната предизборна кампания се отчитат най-малко разходи за агитация в медиите. Тя посочи, че по отношение на президентските кампании, кандидатите са издигнати предимно от инициативни комитети и те се финансират през дарения и медийни пакети. Евтимова допълни:
„Според решение на ЦИК стойността на тези медийни пакети е около 850 000 лева. Даренията са само от физически лица и са без таван. Така че виждаме оскъдна медийна кампания.“
По думите на Евтимова сумата за медиите общо за двете кампании е малко над 1 милион лева – 733 000 лева са за агитация за парламентарните избори, малко над 305 000 лева са отделени за президентските избори.