Приключи участието на България на международното туристическо изложение в Мюнхен, съобщиха от ресорното ведомство. На него страната ни се е радвала на голям интерес.
Българският информационен щанд бе на площ от 30 кв. м., като на него се представиха Община Варна, „Одисея Ин Спортно-туристическа агенция“ ООД, „Съни Травел Клуб“ ЕООД, „Родопи Екстрийм Адвенчър“ ЕООД.
Това е най-голямото и значимо туристическо събитие в провинция Бавария, която се характеризира с един от най-високите средни доходи на глава от населението. Изложението е профилирано към професионалисти и крайни клиенти и се проведе за първи път след пандемията.
В 8-те изложбени халета бяха застъпени предимно форми на алтернативен туризъм, като темите къмпинг и караванинг, мотори, колоездене, водни спортове, фитнес, активна почивка и туризъм.
След успешно проведеното „роудшоу“ в Германия и активното участие на редица изложения в страната, България отново подчерта приоритетното значение на германския туристически пазар.
По традиция и съобразно интересите на местната публика, България акцентира на летен морски туризъм, културни обиколки, пешеходни маршрути в планините, СПА, уелнес и други. Традиционно интересът към страната ни като дестинация е към българското Черноморие, културните, историческите и природните богатства.
Международното туристическо изложение f.re.e, което ежегодно се провежда в Мюнхен през втората половина на месец февруари, е едно от силните регионални изложения, които по своя характер са международни, но привличат публика от съответната област в Германия, която е домакин на проявата.
Изложението е представително за Южна Германия и привлича конкретно вниманието на публиката от Провинции Бавария, Хесен, Баден-Вюртемберг, както и от района на Залцбург в Австрия.