Изходите на София са блокирани заради пътни ремонти

0
127
Ремонт
Ремонт. Снимка: Община София

Реконструкцията на трамвайната линия по бул. „Цар Борис III“ навлиза в нов етап. Започва ремонтът на трамвайните релси в обхвата на пътните платна при трамвайното обръщателно ухо в кв. “Княжево“.

За целта от днес след обяд се стеснява автомобилното движение по бул. „Цар Борис III“ между ул. “Люлински път“ и ул. „Преслав“ в кв. “Княжево“. Движението ще се осъществява в една лента двупосочно и ще бъде регулирано чрез светофарна уредба. Това съобщи заместник-кметът на София по направление обществено строителство инж. Ангел Джоргов.

Ремонт
Ремонт. Снимка: Община София

Ще бъде стеснен участък от около 150 метра. Автобусната спирка /с код 6035/ на А59 и А5ТМ посока „Център“ се измества със 100 метра в посока ул. “Люлински път“.

Очакваме работата на това място да продължи около два месеца, уточни също инж. Джоргов. Той призова хората да използват обходни маршрути за времето на ремонтните дейности.

Възможните обходни трасета са: по ул. “Панорамен път“, през кв. „Княжево“ и ул. “Любляна“. Гражданите, които пътуват от Перник, могат да използват автомагистрала „Струма“.

Ремонтът на трамвайното трасе в района е съчетан с изпълнението на строителните дейности по пътя през Владая, които започнаха тази седмица по проект на Агенция пътна инфраструктура /АПИ/.

Успоредно с новия релсов път по бул. “Цар Борис III“ в кв. “Княжево“ ще се обнови и пътната настилка в района на обръщателното трамвайно ухо. Ще се изпълни и ново осветление и тротоари. Продължават и ремонтните дейности в обхвата на кръстовището на бул. „Цар Борис III“ и бул. „Никола Петков“.

Миналата година бе пуснато движението по обновеното трамвайно трасе по бул. “Цар Борис III“ в участъка от кв. “Бъкстон“ до Съдебната палата и по него се движат новите нископодови трамвайни мотриси. Трамвайното обособено трасе по бул. “Цар Борис III“, което е едно от най-натовареното в София, не е ремонтирано от около 40 години.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments