Бъдещето пред онлайн магазините изглежда все по-революционно

0
54
Онлайн търсене
Онлайн търсене. Снимка: NEXT BASKET

Бъдещето пред онлайн магазините се очертава все по-перспективно, дори революционно. Все повече нови технологии и иновационни решения променят начина на тяхното функциониране. SEO оптимизацията е една от най-динамичните технологични сфери, съобщиха от NEXT BASKET .

SEO /Search Engine Optimization/ е от съществено значение за онлайн магазините, тъй като те стремят да бъдат видими в топ резултатите на търсачките като Google и Bing.Така онлайн магазините получават органичен трафик, бързо зареждане, повече печалби с по-малко или нулеви разходи. При добра SEO оптимизация, платените реклами остават все по-малко предпочитан вариант.

Онлайн търсене
Онлайн търсене. Снимка: NEXT BASKET

Платформите за онлайн търговия намират все по-добри решения, за да предоставят на клиентите си челни позиции в търсачките и достигане до точните клиенти. Специалистите работят все по-усилено, за да направят вашия сайт или онлайн магазин да е „search engine friendly“, или иначе казано „за да се харесва на търсачките“.

Онлайн магазин с топ позиции в търсачките, зареждане под 1 секунда и повече печалби с нулеви разходи.

Подобни нови функционалности се откриват в платформата NEXT BASKET. Това е ново поколение платформа, която е добър пример за иновативност и напредък в областта на електронната търговия. Платформата предлага революционна SEO автоматизация за по-добри класирания в търсачките.

Факторите за добро класиране на сайта са буквално стотици и обхващат детайли като скорост на зареждане, техническа изправност, текстово съдържание и дори оптимизация на изображенията.

В платформата има множество вградени функции за по-добри класирания в търсачките, сред които :

зареждане на сайта за под 1 секунда и достигане на над 95% качество на сайта при тестовете на Google;
– масово обновяване на SEO тагове и свързани продукти;
– автоматично създаване или оптимизиране и метаданни за всички страници на сайта;
– SEO оптимизация на изображения чрез контрол над големината и типа на файла, заглавието на изображението и Alt тага;
– вътрешен SEO робот, който обхожда сайта и сигнализира за намерени грешки; създаване на динамична карта на сайта, която се обновява при всяка нова промяна;
– автоматично индексиране на категории, филтри и продукти в Google и др.

Не забравяйте, че оптимизацията е дългосрочна инвестиция с дългосрочни резултати и най-сигурният начин да достигнете до потребителите, които търсят вашите продукти и услуги. Нещо повече – тези потребители не са случайни, а са прецизно подбрани според интересите и готовността си за покупка. Това се случва чрез оптимизация за конкретни ключови думи, които потребителите изписват в търсачката.

Очаква се, че новата платформа ще бъде предложена на пазара през юли 2023 година и вече се радва на голям интерес от страна на бизнесите и индустрията на електронната търговия.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments