Всеки месец у нас се регистрират хиляди домейни. При избора на имената се оказва, че основна роля играят обществените дискусии. Така в онлайн пространството изникват сайтове с изключително интересни и звучни имена, предаде „БНТ“.
Сред най-впечатляващите са: „шезлонгза40лева.com“, „pochvamdabegam.com“, „i-te-taka-te.com“ или „neseizlagai.online“.
В такива случаи не е изключено заглавието да спре да бъде забавно, когато една тема престане да бъде актуална сред хората. Често обаче тези атрактивни имена са способни да се развият в дългосрочен план.
Маркетинг мениджърът на Суперхостинг.бг разказва, че имало момче, което искало сайт, за да се обясни в любов на избраницата си. Подобен проект след време може да се продаде на поети, писатели и други хора на изкуството. И така инвестицията се възвръща. Подобни са ситуациите с podzvezdite.com и mecho.eu.
Според специалистите все повече собственици на малък бизнес осъзнават, че сайтовете са необходимост. Цените също стават по-достъпни за хората. Те споделят, че стартирането на един онлайн магазин струва между петдесет и сто лева. После обаче е важно да се влагат средства в реклама, за да има успех.
Един от управителите на хостинг компании Методи Дреновски твърди, че направата на един сайт далеч не означава, че на следващия ден ще бъде разпознаваем от потребителите. Трябва да се положат усилия, за да направи впечатление на хората.