Свързването на касовите апарати на търговците към Националната агенция за приходите /НАП/ причини съществени проблеми за една от най-големите куриерски фирми у нас, съобщи money.bg.
Това е причината вече повече от месец клиентите на куриерска фирма „Спиди“ да изпитват затруднение при получаване на пратките си. Според служители в колцентъра на компанията и такива в офисите на „Спиди“ прекъсванията са с различна продължителност, като са варирали от един час до цял ден.
Проблемът се изразява в това, че пратки, които не са предварително платени онлайн не могат да бъдат платени в офисите и при доставка на адрес (т.нар. наложен платеж) и съответно не могат да бъдат получени от клиентите на куриерската фирма.
Представители на ръководството на „Спиди“ потвърдиха, че през последните 24 часа куриерската фирма е имала технически проблеми със свързаността в различни точки, което не е позволявало плащане от страна на крайни клиенти.
„Към момента, тези проблеми са отстранени и клиентите ни получават и заплащат пратките си нормално“, обясни пред money.bg Иван Тотев, „Маркетинг и девелопмент“ директор в „Спиди“.