„Техническата неточност, свързана с двойно отчитане на операции с карти, ще бъде автоматично коригирана до утре, 17 юли 2024 г. Сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките Ви утре сутрин“.
Това написаха от Банка ДСК във връзка с техническите проблеми, които днес притесниха много клиенти в цялата страна. Част от установиха, че от сметките им липсват пари, за което бяха подадени стотици сигнали в социалните мрежи. За други паричната сума в сметките бе необосновано нараснала.
Голяма част от потребителите остават притеснени, въпреки успокоението от страна на банката. Те настояват да бъдат компенсирани и заплашват да търсят правата си в съда, заради причинения стрес. Друга причина за тяхното недоволство е свързана с невъзможността да получат информация за проблема през целия ден. Публикуваме част от коментарите на официалната Facebook страницата на банката.
„Не си вдигате телефоните цял ден, в офисите не знаят какво да отговорят на хората, възрастните хора не знаят какво да правят, хората нямат пари една жена пред мен в офис каза, че има 3 лв. и, че сте и взели всички пари от сметката жената се разплака, аз осъмнах с – 2200лв., като цяло нивото ви е като на Български пощи, явно е дошло време разделно!“.
„Оправете си телефона и чата… Не да ми отговаря някакъв бот изкуствен интелект, който повтаря заучени фрази и в 99 % от случаите Не може да ти помогне по никакъв начин. Защо сте премахнали връзката с оператор!?“
„Това съобщение трябваше да е качено доста по-рано! А тази удивителна си я сложете за профилна снимка – при всяко плащане стискам очи и чакам дали ще мине. Чудя се защо още съм Ви клиент?“
През целия ден ден банката работеше по отстраняването „техническата неточност“, но в крайна сметка така и не стана ясно каква е тя и как се е стигнало до нея.
[…] Банка ДСК: Утре ще бъдат върнати всички липсващи суми в… […]
Биткоин …….сам си си банка….