Между 8 и 13 септември Министерството на туризма организира опознавателен тур за група от петима немски журналисти, които посетиха ключови дестинации в Южна и Централна България. Журналистите, представители на водещи туристически медии, имаха възможността да се запознаят с културно-историческите забележителности, природните красоти, СПА възможностите и кулинарните традиции на страната.
Акценти на тура
Програмата включваше посещения на някои от най-емблематичните туристически обекти в региона, сред които Рилския манастир, Кюстендил, Сапарева баня, Белчински бани, Павел баня, Казанлък, Старосел, Хисаря, Пловдив и София. Фокусът бе върху популяризирането на културно-историческите забележителности, уникалната природа и възможностите за СПА туризъм, които България предлага.
Участници и медийно отразяване
Сред участниците в тура бяха представители на престижни туристически медии, като Фред Хафнер от Reiseblick, Роналд Койш от травъл блога Keusch-Reisezeiten, както и представители на Bayerischer Rundfunk и Diplomatisches Magazin. Специално внимание бе обърнато на винопроизводството в регионите и богатите кулинарни традиции на страната.
Потенциалът на германския пазар
Туристическото аташе в Берлин, Тихомир Патарински, коментира: „Германският пазар има голям потенциал за развитие, а такива инициативи играят ключова роля в утвърждаването на България като надеждна и привлекателна дестинация.“ Турът е част от комуникационната кампания на Министерството на туризма, насочена към популяризиране на страната като туристическа дестинация.
Старши лейтенант Владислав Рангелов покори най-високия връх на Иран – Дамаванд
[…] […]