Burger King използват мухъл в новата си рекламна кампания, свързана с така известния им бургер с телешко месо, пише „Sky News“.
Телевизионните реклами, излъчвани в Европа и САЩ показват как някой приготвя пресен бургер на фона на песента на Дайна Уошингтън „What Difference A Day Makes“, а след това се вижда как храната се разваля в продължение на 34 дни.
Веригата за бързо хранене подчертава твърдото си намерение да премахне изкуствените консерванти от продуктите си. Компанията заяви в пост в Twitter:
„Красотата на истинската храна се крие в това, че става грозна“.
the beauty of real food is that it gets ugly. that’s why we are rolling out a whopper free from artificial preservatives. coming by the end of 2020 to all restaurants in the U.S. pic.twitter.com/yQL6kAYZrY
— Burger King (@BurgerKing) February 19, 2020
Мухлясалият хамбургер е гарниран с лук, маруля, домат, майонеза и кисели краставички, като в никой от тези продукти не се съдържат изкуствени консерванти.
Веригата, базирана в Маями, Флорида, заяви, че вече не използва тези вредни вещества в продуктите си, предлагани в няколко европейски държави – включително Франция, Швеция и Испания, както и в около 400 от своите 7 346 американски ресторанта. Тази година тя планира да премахне консервантите от бургерите, сервирани във всичките й ресторанти.
Превод: Глория Йорданова