Над 124 милиона зрители по цял свят са гледали по телевизията Световната купа по ски алпийски дисциплини (жени) в Банско, която се проведе между 24 и 26 януари. Това показва информация на „Инфронт“ за медийното покритие на СК Банско 2020. По данни на фирмата, която осигурява телевизионния сигнал от събитието, приблизително 142 часа е продължителността на излъчванията на стартовете на дамите под връх Тодорка в целия свят. Данните сочат, че това е най-голямата и позитивна реклама на България за годината.
93 телевизионни канала са излъчвали стартовете у нас, като 22 от тях са на паневропейския спортен канал Евроспорт. Спортното събитие е било излъчвано пряко и на запис в 19 европейски страни, както и в Китай, Канада и САЩ.
Само у нас стартовете са били гледани от около 7,24 милиона души. България е на първо място по зрители по време на официалната тренировка на 23 януари – 1,23 млн. души.
Най-голям интерес е имало към към състезанията от Италия. През трите дни зрителите са били 42,14 милиона души. На второ място се нарежда Германия, а на трето – Франция. В първите 10 са Словакия, Австрия, България, Швейцария, Швеция, Чехия и Словения.
Най-многобройна телевизионна аудитория е събрало спускането на 25 януари – общо 53,49 милиона души.
Хайде, че следващата година ще бъде май още по-яко.