България и Германия засилват партньорството в туризма с нови маркетингови инициативи и инвестиции

България и Германия засилват партньорството в туризма с нови маркетингови инициативи и инвестиции

0
13
Ирене Мария Планк и Евтим Милошев
Ирене Мария Планк и Евтим Милошев. Снимка: МТ

Министърът на туризма Евтим Милошев и посланикът на Германия в България Ирене Мария Планк проведоха важна среща, фокусирана върху укрепването на партньорството в туризма между двете страни. Дискусията включваше представители на ключови германски компании от туристическия и авиационния сектор, като Франк Кванте от „Фрапорт“, Велкен Белман от SunExpress и Мориц Зайлер от германското посолство. Основната цел на срещата беше да се очертаят стратегически възможности за увеличаване на броя на немските туристи в България и разширяване на маркетинговите усилия за популяризиране на българското Черноморие на германския пазар.

Ирене Мария Планк и Евтим Милошев
Ирене Мария Планк и Евтим Милошев. Снимка: МТ

Увеличаване на немските туристи и нови маркетингови кампании

Министър Евтим Милошев подчерта значението на Германия като водещ външнотърговски партньор на България и изтъкна емоционалната връзка, която много германски туристи имат с българското Черноморие. Той отбеляза, че усилията на Министерството на туризма ще бъдат насочени към възстановяване на броя на немските туристи на нивата от предишни години чрез целенасочена реклама и маркетинг кампании.

Посланик Ирене Мария Планк също изрази възхищението си от разнообразието на туристическите възможности в България. Тя подчерта потенциала на страната да привлича туристи не само с черноморските си курорти, но и с богатите кулинарни традиции, СПА туризма и планините.

Нови авиационни партньорства и увеличени полети

Един от ключовите моменти в срещата беше коментарът на Велкен Белман, представител на SunExpress, относно стратегическото партньорство с Electra Airways, което осигурява 200 хиляди седалки за полети до България през летния сезон на 2025 г. Белман разкри, че това партньорство е част от тригодишен план, който ще увеличи броя на полетите до българските черноморски летища в следващите години.

Инвестиции в инфраструктура и маркетинг за дългосрочен растеж

Министър Милошев подчерта, че инвестициите в маркетинг, инфраструктура и сигурност са основни приоритети за развитието на българския туризъм. Тези мерки ще допринесат за увеличаване на броя на немските туристи и ще укрепят България като водеща туристическа дестинация за Германия.

На крилете на културата: „България Еър“ подкрепя юбилейния „Синелибри“

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments