
Министерството на туризма на България стартира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групите The Walt Disney Company LTD и Warner Bros. Кампанията ще продължи до края на април и е насочена към девет ключови пазара в Европа.
Основната цел на инициативата е да утвърди България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм, достигайки до милиони зрители с интерес към автентични пътешествия. Рекламната стратегия включва 2430 рекламни спота, които ще се излъчват по National Geographic в Обединеното кралство, Франция, Полша, Германия и Испания, както и по 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия.
Над 50% от рекламните клипове ще бъдат излъчени в праймтайма на телевизионните програми, осигурявайки максимална видимост на посланията. Освен телевизионната реклама, Министерството на туризма стартира дигитална рекламна кампания, която включва pre-roll видеа в YouTube. Това разширява обхвата на промоцията, достигайки до онлайн аудитория, търсеща нови дестинации за пътуване.
За целите на кампанията екип на National Geographic засне в България два 30-секундни клипа, които ще представят страната в две стратегически направления:
– Вино и гастрономия – България като автентична дестинация с богати кулинарни традиции
– MICE туризъм /Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions/ – възможности за конгресен и бизнес туризъм
„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Министерството на туризма и National Geographic поддържат успешно сътрудничество през годините, като тази кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. National Geographic достига до 760 милиона домакинства по целия свят и е водеща световна медия за пътешествия, култура и природа. Според проучвания медията се ползва с най-високо потребителско доверие сред аудиторията си.
С международната рекламна кампания България засилва позициите си на глобалната туристическа карта, привличайки вниманието на туристи, търсещи автентични преживявания, културно богатство и високо качество на туристическите услуги.
За още новини вижте ТУК
Присъединете се към нашия Телеграм