Клиентите на БДЖ могат да попълват специализирана електронна форма за мнение за чистотата във влаковете по време на пътуването си. За целта на платформата до външните врати на всеки вагон и в мотрисните влакове са поставени стикери с QR код, чрез сканирането на който всеки пътуващ може да сподели мнението си за забелязани неизправности или да отправя препоръки през визуализираната на мобилното му устройство електронна форма.
Всеки стикер е с уникален номер, отговарящ на съответния вагон или мотрисен влак. По този начин се дава възможност за бърза и обобщена обратна връзка за състоянието на всеки конкретен вагон или мотриса, достигащ директно до определено структурно звено. Така независимо в коя част у нас се намира съответният подвижен състав, информацията достига до най-близкия разположен пункт за поддръжка, където обслужващият персонал вече ще бъде уведомен за съществуваща неизправност още преди приемането на конкретния вагон или мотриса за оглед.
Електронната форма предоставя още една възможност – за лесно и достъпно по всяко време средство за подаване на сигнал за забелязани нередности или отправяне на препоръки от клиенти по време на пътуването им с влак. Чрез стикерите БДЖ се стреми да подобри метода за получаване на обратна връзка от клиентите си, което създава възможност за по-бърза реакция и подобряване на условията за пътуване с влак.