Само за една седмица актуалната кампания на „ЧЕТИРИ ЛАПИ“, с която организацията призовава всеки от нас да замени пиротехническите средства с по-смислен и безопасен начин на посрещане на празника, се разви стремително със стотици медийни публикации и хиляди #SoundOFF споделяния в социалните мрежи. Посланието ѝ – „Красивото за нас е ужасяващо за тях“, достигна до повече от половин милион човека онлайн.
„Активната гражданска позиция в подкрепа на призива ни за отговорно честване на празниците е окуражаващ сигнал за едно бъдещо адекватно и цивилизовано общество“, споделя Деница Славова, ръководител на отдел „Комуникации“ в ЧЕТИРИ ЛАПИ.
Дни преди критичния за животните празничен период „Красивото за нас е ужасяващо за тях“ вече има и емоционално видео, заснето от Push Pull Production и режисирано от Ангел Апостолски. За телевизионния клип на „ЧЕТИРИ ЛАПИ“ кадифения си глас безвъзмездно и без условности дава певицата Белослава, лично ангажирана с каузата да се предотврати ненужния стрес и страх, който животните преживяват по време на безотговорното празнуване на хората.
Алтернативната рок група ALI пък подаряват песента си Bliss + Blasphemy на кампанията не само заради чиста човешка емпатия, но и заради категоричната вяра на момчетата от бандата, че за степента на морал в едно общество се съди най-вече по начина, по който то се отнася към най-слабите.
„Едновременно чест и гражданска мисия е да сме част от инициатива, с която се дава глас на безгласните“, допълват от групата.
“Красивото за нас е ужасяващо за тях“, по идея на агенция „proof.“, влезе в селекцията на уебсайта Ads of the World, който отличава най-креативните и актуални реклами от цял свят.
„Забраната на фойерверките е неизбежна част от еволюцията на обществото ни, за да стигнем дотам, трябва да говорим за проблема на висок глас. Хората в нашия офис имат 14 котки и 12 кучета и един от тях посочи темата, няколко месеца по-късно кампанията достигна до милиони в България, бе чута в Турция и Италия. Ето това ни дава надежда, че „Красивото за нас е ужасяващо за тях“ е само началото на неминуемата промяна“, споделя Ангел Искрев, творчески директор на „proof“.
Всеки, който се разпознава в каузата на ЧЕТИРИ ЛАПИ, може да я подкрепи като се включи в разговора, започнат с помощта на популярни личности с отношение към животните в Instagram като използва хаштага #SoundOff и специално създадения гиф със същото име в социалните мрежи.