След постъпил в редакцията на Искра.бг сигнал за състоянието на автобусите в Пловдив, на електронната ни поща се получи имейл от друг гражданин, който потвърждава посоченото в нашата статия. Ето какво казва мъжът по повод вида на градския транспорт в града под тепетата и отношението на шофьорите към пътниците:
„Аз ползвам пловдивски градски транспорт редовно и мога да заявя, че в линии 6,24,26,222,10 и 15 се препродават билети. Тъжното е, че не само шофьорите и кондукторите продават използвани билети, но и повечето граждани им връщат билетите. Както писахте в статията мога да потвърдя, че кметицата по транспорта си няма хал хабер какво се случва градския транспорт.
Не мисля, че във втория по големина град има уикенда автобуси на 45-60 минути или след 21:00ч в делничен ден няма никакъв транспорт. Един ден след спор в автобус 222 с шофьора, който се кълнеше, че автобусите са редовни, го попитах защо няма автобуси до 23:00 и той ми отговори: Да не съм луд да стоя до толкова късно? Има таксита!
Казах му, че не всеки има възможност за такси, той каза: Оправяйте се!
Отделно там с климатиците проблемът е повсеместен. В номер 12 има климатик винаги, докато в 222,26,24,6 и 15 такова нещо няма. При въпрос защо няма, ми се отговаря с „Има таксита!“