Доц. Христов: Кампанията с фалшиви снимки „Чиста е!“ е безпредметна

0
107
Доц. Александър Христов
Доц. Александър Христов. Снимка: УНСС

„Понякога при читав туристически продукт може да има лоша комуникация, какъвто пример видяхме в една от последните кампании, която носи заглавие „Чиста е!“. Тя е безпредметна, тъй като така или иначе показва фалшиви сглобени снимки, на които се вижда как едни хора се топват във водата, но те не го правят наистина.“

Това заяви пред „БНР“ доц. Александър Христов, преподавател в УНСС и специалист по реклама и комуникации.

По този начин той коментира инициативата на хотелиерския бранш у нас, който в поредица от колажи показват, че водата в Черно море е чиста и туристите няма от какво да се притесняват.

По думите на доц. Христов в края на сезона ще се види каква е била ефективността на летния сезон. Според него възможността да продаваме туристическия продукт е комбинация между това какво представлява той сам по себе си и каква е неговата комуникация.

„Комуникацията на отделните курорти и на България и туристическа дестинация не почива на ясна стратегия и достатъчно добър анализ. Не съм видял някъде да има данни, от които да става ясно каква е мотивацията на българските туристи да не посещават родното море.“

Според него проблемът не трябва да се търси в отделни скъпи стоки и услуги по морето, тъй като всеки хотел и ресторант сам преценява какви да бъдат те и съответно носи последствията от своето решение.

„Вижда се, че голяма част от представителите в бранша действат на принципа „гроздето е кисело“, тоест причината е някъде другаде. Не знам дали има друг бранш, който непрекъснато да обвинява държавата, пандемията, войната, руските и немските туристи, вместо да търси как да реши собствените си проблеми.“

Той допълни, че България разполага с фантастични места и плажове, въпреки че част от тях не са попаднали в рекламните брошури.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments