Посланията и поведението на марките в рекламните фирми се е променило от началото на COVID пандемията досега, заяви Катя Димитрова, член на УС на БАПРА. Тя коментира пред „БНР“:
„Ние българите обичаме да се сравняваме с нашите съседи. Виждаме, че ние сме в златната среда – не сме по-лоши, нито по-назадничави в нашите разбирания спрямо нашите съседи и според мен това е положителен факт.“
Димитрова отбеляза, че комуникацията от масова се е превърнала в конкретна към по-малки групи. По думите й това е важна тенденция, която фирмите и марките отчитат. Пандемията е ускорила и процесите по отношение на потребителите. Според нея те вече нямат усещане, че брандът иска да ги обвърже със себе си, а че той иска нещо да им даде. Експертът посочи:
„Брандовете трябва да говорят точно това, което за тяхната група има някакво значение. Виждаме, че все по-голямо бъдеще има в изграждането на дългосрочни и лоялни отношения с потребителите.“