Министърът на туризма Евтим Милошев заяви, че младите хора ще играят ключова роля в определянето на комуникационната и маркетинговата стратегия на туризма в България. Той направи това изказване по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.
„Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министър Милошев.
Министърът подчерта и значението на образованието и подготовката на кадри в туристическия сектор.
„Едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво“, заяви той. Министерството на туризма подкрепя всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което в момента е интегрирано в средното образование.
„Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министър Милошев.
Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ бе организирана с подкрепата на Министерството на туризма, Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието предостави платформа за дискусии и формулиране на цялостна визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.
„Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви министър Милошев в заключение.