Facebook променя логото на приложенията си

0
78
FACEBOOK
Снимка: FACEBOOK

Facebook представи новите лога на своите продукти и услуги, съобщават от BBC. Очаква се през следващите седмици приложенията Instagram и WhatsApp да са с променени лога.

Емблемата на основното приложение на Facebook и уеб сайтът ще запазят досегашната си визия.

Новият дизайн, който ще имат отличителните знаци на останалите приложения, ще бъде FACEBOOK, като ще се използват „персонализирана типография“ и „заоблени ъгли“, така че другите продукти на компанията да се различават от основното приложение.

Брандирането ще бъде в различни цветове в зависимост от продукта, който представлява. Така например, тя ще бъде зелена за WhatsApp.

„Искахме марката да се свърже внимателно със света и с хората в него“, казват от компанията. „Динамичната цветова система прави това, като приема цвета на околната среда.“

Маркетинговият директор на Facebook Антонио Лучио твърди, че хората трябва да знаят кои компании правят продуктите, които използват. Точно затова те са започнали да бъдат по-ясни относно продуктите и услугите, които са част от Facebook преди години.

„Промяната на логото е начин да направим по-достъпна нашата структура на собствеността на хората и предприятията, които използват нашите услуги, за да се свързват, споделят, изграждат общности и разширят аудиторията си.“

Сенатор Елизабет Уорън заяви, че иска да постави технологичните гиганти като Facebook, Amazon и Google под още по-строг регламент.

Този план може да се приеме и ответен удар спрямо Facebook, въпреки че с пост в социалната мрежа Уорън сподели, че Facebook могат да се ребрандират всичко, което искат, но не могат да скрият мощта си. Тя допълва, че е време да се разбият големите технологични компании.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments