Хотел в Гърция провали почивката на семейство от Севлиево. Мъжът и жената решили да прекарат свободните си дни в курортното село Афитос. Резервирали стая в един от малките хотели, които се намирали в близост до плажа. Пристигнали на мястото, но им казали, че резервацията им е отменена. Предложили им алтернативен вариант, но с доста по-ниско качество, предаде „NOVA“.
Христофор и Ренета споделят, че запазили места месец по-рано и заплатили престоя си. Обадили се и преди да пристигнат. Хотелиерът ги уверил, че всичко е наред и ги очаква.
Отишли и чак тогава разбрали, че няма да могат да отседнат на мястото. Първо им казали да изчакат на една от бензиностанциите. После ги настанили във вила, която дори не се намирала в избраната от тях дестинация. Условията в новото място също били далеч от очакванията им.
Собственикът на хотела твърди, че не е имало възможност да се изпълни предварителната уговорка. По негово мнение качеството на вторите стаи било по-добро, отколкото това на първоначално запазените.
Екипът на платформата за резервации е поднесъл извиненията си на потърпевшите. Те са изпратили писмо, в което уверяват, че вината е на собственика.
Ръководителят на Дирекция „Туристическа политика“ Лиляна Кирчева-Арсова твърди, че подобни сайтове се явяват посредник и са освободени от отговорност. Мъжът и жената днес се връщат в страната ни. Предстои да пуснат жалба в Комисията за защита на потребителите в България, която ще провери случая.