Изненадваща рокада е била извършена в Държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ /ДППИ/. Ивайло Иванов е заменил като член на Управителния съвет Георги Събев, научи Искра.бг от източник. В момента генерален директор на ДППИ е Дирк Пергот. Той е част и от Управителния съвет. Третият член на борда е Димитър Симеонов, който също е бил сменен.
Според информацията от днес Георги Събев е бил заменен от Ивайло Иванов, който е бивш директор на клона на ДППИ-Бургас. Причината за смяната била Анна Натова, която е бивш генерален директор на ДППИ, а след това и заместник-министър на транспортното министерство, който е и бягал от въпроси на Искра.бг.
В същото време подчинените на Георги Събев са категорични, че той е изключителен професионалист и като такъв си е вършил съвестно работата в управлението на Държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ в София. Болшинството от служителите на ДППИ считат, че досега са нямали такъв директор като него. А именно – такъв, който да работи в полза на обществото, а не за лични и олигархични интереси.
Георги Събев от генерален директор бе назначен в Управителния съвет на държавното дружество, а с днешна дата – заменен от Ивайло Иванов. Иванов е поставен в ръководството на ДППИ въпреки всички прегрешения, които е имал. Нещо повече. Неговото минало изобщо не е попречило той да бъде поставен на високия държавен пост. Още повече, че Държавна агенция „Национална сигурност“, след подаден сигнал от Организация за закрила на българските граждани /ОЗБГ/, е събрала материали по случая и го е внесла в Окръжната прокуратура в морския град.
Явно всички тези факти не са попречили на модела ГЕРБ-ДПС да сменят човек с безспорен авторитет с такъв, срещу когото се води разследване и има подадени сигнали. Това само свидетелства как моделът ГЕРБ-ДПС никога не е слизал от сцената. Напротив. Въпреки промяната на политическата обстановка в страната те продължават реално да управляват и да кадруват в различните ведомства. Рокадата в ДППИ свидетелства, че същото се случва и в това държавно предприятие.
Решението за смяната на Георги Събев с Ивайло Иванов според източника на Искра.бг не е здравословно за българското общество и за град Бургас. То вероятно има за цел да обслужва интересите на определени бизнесмени. Явно за модела ГЕРБ-ДПС няма значение какви хора поставят на конкретните позиции. За тях е важно човекът да е послушен, а не дали е компрометиран.
И не на последно място – това назначение безспорно става със знанието на министъра на транспорта Георги Гвоздейков. Това не е първият случай, в който той заема спорна позиция. Както Искра.бг вече писа той не зае позиция по случая с действията на директора на Дирекция „Морска администрация“ във Варна к.д.п. Валентин Енчев, който увреждат и уронват престижа на държавната институция. Това води до логичния въпрос дали министър Георги Гвоздейков защитава обществените или нечии други лични интереси…
Очакваме и вашите сигнали на iskra@iskra.bg
Наистина служителите на ДППИ ще ви кажат, че досега са нямали такъв директор като Събев !!! Само не е ясно жена му на Събев слагате ли я в кюпа с генералните директори от последните две години, защото и тя редовно сядаше зад шефското бюро?!
Апропо – няма как назначението да стане без знанието на Гвоздейков – нали той ги назначава ?!
Искра – вземете се закрийте – вие сте пишман медия и драскачи!!!!
Тези статии някой ученик в трети клас ли ги пише?
И защо си мислите, че хората са толкова глупави да ви вярват на елементарните писания? Цял Бургас, че вече и София знаят, що за стока са Бачийски и неговите кадри… най-хубаво се приберете в дупчиците си и стига вирихте носове. Гледайте си там обученията и пишман бизнеса и не ли занимавайте със статийки за “почтеност” и “професионализъм”!
Да в София знаят, че хората на Бачийски не се предават и по-важното е че не се продават, за разликата от повечето други в публичния сектор.
„Авторитетния“ и „Обществено полезен“ Георги Събев три години преди да го назнача завзе почти без пари голяма част от едно корабно място на държавното пристанище и 14-то корабно място и го ползва като база за обучение на моряци. Хайде да видим колко наем плаща и няма ли конфликт на интереси. Или може би няма, тъй като брат му се води там директор. Много плоска схема. ДАНС спите.
Нека отворят договора за наем между Пристанище Бургас ЕАД (подписан от Диян Димов) и фирмата за сертификати на Събев за помещението на 6то корабно място…..Ще умрете от смях когато видите цената…
Наистина ли центъра за обучение на моряци се води на брата на Георги Събев ? Много е лесно така. Брата директор на ДППИ и хоп база, кей, бизнес и т.н. на държавна инфраструктура, която се управлява от друго държавно дружество. Хайде утре всички на 14-то корабно място на протест. Долу Събев – хрантутник, палячо дето ще спира, ние да си точим дружеството.
В този случай отговорен е един друг палячо….Диян Димов директор на Пристанище Бургас ЕАД…Много бързо развърта задника си според откъде духа вятъра….Най некадърният директор на държавния оператор
Нека не му се сърдим, нивото на Диян е „такова“. Всичко се рязюмира до „таковата“.
Нека погледнем реално на нещата: по времето на Иванов се разви цялата зона за обществен достъп, благодарение на което Бургас стана световно известна дестинация, а по времето на Събев се разви само семейният му бизнес. Смях.
По времето на Иванов зоната за обществен достъп беше на загуба години на ред, а едва след като дойде Събев я вдигна на крака и за пръв път я изкара на печалба. Фактите говорят сами, всичко друго е спекулация.
Няма проблем. Сега политика с БЯЛАТА риза, ще сложи “ много кадърния г-н Събев за директор на карго терминала в Равнец.
Да и какъвто е „умен и интелигентен“ ще започнат едни полети Токио – Равнец, Ню Йорк – Равнец и т.н. И накрая Бачийски, потен с бялата риза и скъсаните обувки се събужда до един мармот.
Тия за две години направиха повече поразии на държавата от Тройната коалиция и ГЕРБ взети заедно…
Само тъй си мислиш, че не си видял от близо поразиите на ГЕРБ, а да не говорим за ДПС
По некадърен от Събев и по корумпиран от Ивайло Иванов трудно може да се намери! Има толкова специалисти в тази област, хора с безупречно и неопетнено име! Защо сменяме утайка с утайка!!! Анна Натова и цялото котило на Домусчиеви да се омитат от държавната администрация!!! Няма ли кой да каже СТИГА!!!
И кои са тези специалисти? Нека да ги видим? То е видно – за 2 години и половина се смениха шест генерални директори – явно е колко са специалисти и колко са експерти. И между другото, водния транспорт едва ли е имал ресорен министър, който разбира колкото Натова от материята.
Натова на две магарета слама не може да раздели, камоли да разбира от воден транспорт.
Ани Натова е най-некадърния зам. министър на транспорта в последните 20 години.
Натова на две магарета слама не може да раздели, камоли да разбира от воден транспорт.
Ееее жалко, пич е тоя Събев. С един приятел от Добрич си купихме удостоверения за екипаж на пътнически РО-РО кораби.
Даде ни ги, все едно продава домати на Краснодарския пазар.
Познавам капитан Георги Събев от няколко години и сам се убедих, че е мъж на честта. Между другото не съм виждал друг шеф толкова много да защитава и мисли за пристанището.
Какъъъв мъъъж беее!!! МЪЖ НА ЖЕНА СИ!!! ПЪЛЕН ЧЕХЛЮ!!! АБСОЛЮТЕН МУХЛЮ!!! КОРУМПИРАН ДО БЕЗОБРАЗИЕ!!! ПРОКУРАТУРА И СЪД ЗА ТОЗИ МЕРЗАВЕЦ!!!
Даваше ти сертификати без много много да ходиш на курсове. За това ли е мъж на честта??? А???
Стига сте лъгали за човека. Има един читав човек в това предприятие и вие ще го наплюете.
Познавам капитан Георги Събев от няколко години и сам се убедих, че е мъж на честта. Между другото не съм виждал друг шеф толкова много да защитава и мисли за пристанището.
Благодарение и на Георги Събев, все още има държавно пристанище, ако не беше той до сега да беше станало на градинки и кафета.
Или си на хранилка при ДПС и ГЕРБ или си умопомрачен. Събев е един от малкото хора, които работиха за спасяването на пристенището в Бургас
Ти и Събев сте на хранилка и целта ви е 11-то корабно място. Събев се беше видял вече оператор на ро-ро линия ама няма да му стане работата. Така ли се управлява публична държавна собственост??? Кажиии беее „Порт Бургас „. Откъде идва Събев,кога е управлявал пристанища??? А ми местния директор!!! Митко Капитанчето- негов съвипусник!!! До оня ден въртял влекач и ХОООП,сега компетентен по управление на пристанища!!! Така, че недей да зеееш.
Дааа!!! И за това частта която се управлява от компания на Диан Димов прилича на гробница, а концесионираното свети и най-важното работи!!!
Кой гръмна бушоооонааа, кой му взеха трооонаа…
ЗАТВОР ЗА: КОСТАДИН БАЧИЙСКИ,ГЕОРГИ СЪБЕВ, БРАТЯ ЯНЕВИ!!! ДОЛУ ПП и ДБ ТЮРМА, ЗДРАВА ТЮРМА ИЛИ ТУРСКИ ЗАНДАН ЗА ТАКИВА КОПЕЛЕТА!!!
Тези избоените хора заслужават паметник да им направят. Те са от малкото публични личности, които не бъркат в кацата с меда и правят нещо полезно за обществото.
Алооо Бургааас!!! Може да им направят паметник ама ще е ПАМЕТНИК НА ГЛУПОСТТА И ПРОСТОТИЯТА!!!
Гледай коментарите и оценките бе папагал!!! Никой не ги иска твоите смешници!!! И какъв е този Бачийски дето натиска министъра да го върне този прошльо Събев!!! Ебахти кадровика!!!
Абе той министъра да не е девойка, че да го натискат? Стига сте писали глупости
И няма да е лошо да се помисли за всички бездарници, които назначи Събев на местно ниво.
Бургас се е развил покрай пристанището и трябва да се продължи да се развива, Бургас за да има бъдеще. За това се бореше и капитан Събев. Обаче министъра, ако връща тази подлога на кмета Ивайло Иванов, която се пробва да ликвидира държавното пристанище, тогава не само ще затрият пристанището, ами направо ще затрият и града.
[…] информация /ЗДОИ/ до генералния директор на ДППИ Ивайло Иванов със следните […]