Дизайнерът Иля Сталоун пресъздаде логата на 17 от най-известните световни марки, за да покаже, пречупени през призмата на неговото въображение, как биха изглеждали те, ако се бяха зародили назад в годините. В едни други епохи, когато услугите на въпросните компании биха звучали почти фантастично.
Снимки: Фейсбук
Илюстрирането на марките, с които до болка сме свикнали в ежедневието си, определено буди интерес и усмихва всеки един от нас. Интересно е как талантът може своеобразно да се превърне в машина на времето и да ни срещне с миналото по особено чаровен начин.
Снимки: Фейсбук
„Моята цел е всеки мой следващ проект да е по-добър от предишния. Смятам се за привилегирован, че видях красотата и силата на тази професия. Да си графичен дизайнер означава да си креативен, прецизен, всеотдаен, свободен да изразяваш себе си“, пише в своята биография авторът на изображенията.