Как ще се рекламират черноморските общини пред туристите?

0
66
Срещата
Срещата. Снимка: МТ

„Лично се ангажирам да търсим начин за продължение на програмата. Имаме подкрепата и на местните власти във вътрешността на страната, независимо от политическата им принадлежност. Разчитам, че с помощта на бизнеса и местните власти ще успеем да осигурим продължението на програмата за реклама на Черноморските общини“, каза министър Зарица Динкова по време на онлайн среща с туроператори, общини и участници в програмата за реклама на Черноморските общини у нас.

Министър Динкова подчерта, че програмата вече дава изключително добри резултати и активната работа на всички страни по нея трябва да продължи.

„Ние вече планирахме разширението на програмата и във вътрешността на страната. Моето мнение, е че за следващото издание, маркетингът по програмата трябва да бъде по-добре координиран. Казвам това с желанието, резултатите от нея да бъдат все по-добри и да ви улесним в нейната реализация“, изтъкна министър Динков.

По време на срещата туроператорите благодариха на министъра на туризма за съвместната работа.

„Трябва да подчертая, че министър Динкова свърши удивителна работа, тъй като преди тази програма, не съществуваше никаква форма на съвместен маркетинг с туроператорите от Великобритания“, заяви Джанис Матер, ръководител на Jet2.com & Jet2holidays.

„Искам още веднъж да ви благодаря за това, че ми се доверихте като новодошла в сектора и от самото начало дадохте шанс на партньорството ни. Осъзнавам, че вие поехте риск, но пък и че резултатите вече се виждат и заедно написахме историята на една реална промяна. За мен беше удоволствие да се запознаем и да работим заедно и се надявам, че скоро под една или друга форма, нашата работа ще продължи“, каза още министър Динкова.

Мартин Захариев: Българският туризъм го няма в платформи като „Airbnb“, „Google“ и „Trivago“

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments