Кампанията „Чети във влака“ набира все по-голяма полулярност

0
198
Влак
Снимка: Български държавни железници

Кампанията на БДЖ „Чети във влака“ набира все по-голяма известност. Много нови творци, издателства и асоциации предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач.

Платформата е изцяло подновена. Вече е добавена нова категория с аудио книги и такава с пътеписи от конкурса „Разходка с влак”.

Най-новият партньор на инициативата „Чети във влака” е фондация „Човешката библиотека”, които са предоставили 35 нови заглавия на пътниците.

Особен принос имат и фондация „Буквите” с предоставените от тях многобройни издания, издателство „Библиотека България“, Audiobookbg.com с предоставените от тях аудио книги и многото отделни автори, които проявиха интерес към инициативата.

Инициативата стартира в края на месец юли миналата година. Клиентите на БДЖ, които притежават смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека.

Кампанията продължава да се радва на голям интерес, като за последния месец са отчетени близо 4 500 посещения на платформата. .

Всички автори, които желаят да се включат, могат да изпратят своите произведения на електронната поща на БДЖ – bdz@bdz.bg

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments