Кои са рисковете по време на пазаруването на Черния петък?

0
46
"Черен петък"
"Черен петък". Снимка: Pixabay

Днес е денят с най-големи намаления в годината, станал известен като Черния петък. От „Ние, потребителите“ обясниха кои са най-големите рискове пред хората. Те дадоха пример със стока или продукт, който сте си харесали и допреди часове е бил на атрактивна цена, а сега вече се оказва изчерпан. 

Затова много хора решават да го потърсят в интернет. И какво се случва:

„Откривате го в непознат за вас сайт на близка до намалената за Черния петък цена при известните ви магазини и бързате да го поръчате, докато не е свършил и тук! Стоп! Проверете кой е търговецът: има ли фирмата физически адрес, телефон, на който можете да осъществите реален контакт с негов представител, как изглежда самият е-магазин – като структура, общи условия за продажбите и доставката на поръчките, за правата ви, включително да се откажете от покупката в 14-дневен срок и да предявите рекламация за некачествена стока до 2 години от покупката.“

Проучване на „Ние, потребителите“ сочи, че някои от най-търсените модели сред телекомуникационните устройства, телевизорите и малките електроуреди за дома са изчерпани при утвърдените на пазара търговци, но могат да бъдат открити в сайтове за продажби, на които липсват данни за фирмата, стационарен адрес, често дори и телефон, а коментарите за тях в онлайн пространството са неодобрителни.

Преди да поръчате е важно също да обърнете внимание и на това дали стоката или продуктът са точно като тези, които сте планирали да закупите – със същите характеристики като търсените от вас, но изкупени на останалите места, или само изглеждат като тях, съветват от „Ние, потребителите“.

Експертите напомнят, че много производители проектират и изработват версии на своите продукти за различни търговци и пазари и е възможно да попаднете на по-ниско качество, въпреки идентично представените им спецификации. Не рискувайте със съмнителни търговци.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments