Кой има полза от атаката срещу Народния театър? Този въпрос зададе в свой коментар в социалната мрежа Facebook за ексцесиите снощи анализаторът Стефан Гамизов. Според него полза от размириците има само и единствено Делян Пеевски. Който треперел, защото в САЩ на власт се завръщали онези, които му наложиха санкции по закона „Магнитски“. И още:
„Кой има полза от атаката срещу Народния театър?
Пеевски и никой друг.
Треперещият сега Пеевски, защото в САЩ се завръщат на власт тези, които го поставиха под санкции, а си тръгват тези, които ни накараха да се съмняваме в морала на САЩ, гледайки как на Пеевски му се “разминава”.
Директорът на Народния театър е Пеевско назначение и на личната му ПР-ка – нямаше такава защитна истерия по медиите, когато тези изгониха от театъра Сашо Морфов.
“Националистите” по команда нападнаха вчера тази Пеевска либерал-корупционна театрална дружина (не Малкович, а Пеевския театър известен също като Народен), докато съдейства на “лош” американец, който е достатъчно известен, за да влезе в новините по света с тази история.
“Националисти” атакуваха посредствен актьор пред сградата (този директор), който в читалищна сапунка се оказа с разкъсана риза на екрана в некадърно изиграна сцена включваща и заучени реплики “За Бога, първо гледайте пиесата”.
Посланието е ясно – “Делян Пеевски и Джон Малкович ни цивилизоват, а “националисти” ги нападнаха”.
Всичко това е добър пример как държавата ни е неспособна да се справи с проруски хибриден тероризъм, защото това е точно това.
Хибриден тероризъм, който се практикува от терористична група превзела цялата държава и дори Народния театър.
Между другото бих желал да знам има ли необявено плащане от Пеевски за Джон Малкович да работи в София?
Със сигурност Джон Малкович, който е публично известно, че загуби парите си в пирамидата на Мадоф не е част от никаква конспирация и прави просто театър, но това не означава, че не може да бъде злоупотребен от Пеевски.
Ако някои хора са добри “режисьори” на хибридни сапунки, то други сме отлични театрални “критици” на работата на руските разузнавателни служби и организираната олигархична престъпност.“
Костадин Костадинов за „Оръжията и човекът“: Пиесата е посредствена!