Подготовката на летния туристически сезон тази година беше обсъдена по време на онлайн работна среща между ресорния зам.-министър Мариела Модева и Алианс „Българско Черноморие“. На нея бяха дискутирани рекламни кампании, генериращи пазари и перспективи пред сектора.
Основен приоритет за Министерство на туризма е както маркетинговите стратегии за за предстоящия туристически сезон, така и стратегическо планиране на представянето на нашата страна на международния пазар като сигурна и безопасна целогодишна дестинация, предлагаща разнообразен продукт.
„И тази година насърчаването на вътрешния туризъм остава основен приоритет в Годишната програма за Национална туристическа реклама за 2022 г. Вниманието ще е насочено към българския турист – предпочитан гост в нашите курорти, малки населени места, къщи за гости, балнео и СПА дестинации, множеството културни и природни обекти и туристически атракции“, заяви проф. Модева.
Тя изрази надежда, че българите отново ще изберат родината за своята лятна ваканция, независимо дали по Черноморието, или във вътрешността на страната ни.
Зам.-министърът подробно разясни комуникационната и рекламна политика на Министерството на туризма за предстоящите летни месеци. Тя наблегна на важността на дигиталните кампании, чрез които ще се наблегне на предимствата на България като сигурна и безопасна туристическа дестинация.
Проф. Модева обърна сериозно внимание пред представителите на Алианса за организираните от ведомството опознавателни турове за представители на печатни и електронни медии, блогъри и влогъри от Румъния, Сърбия, Северна Македония, Полша и други, които предстоят да стартират през месец май.
„Дестинациите, които ще бъдат посетени са предимно по Северно и Южно Черноморие, но програмите са наситени с посещения на природни и културно-исторически забележителности, дегустации на местни храни и напитки/вина и разнообразни активности, които да представят не само възможностите за почивка на плажа, но и многообразния туристически продукт“, заключи зам.-министърът.