Маркетинг експерт: Дигиталното и реалното са слети много отдавна

0
97
Лазар Малаков
Лазар Малаков. Снимка: Искра.бг

Дигиталното и реалното са слети много отдавна, каза Лазар Малаков – customer success director в Meta Lead Bulgaria. Той беше лектор по една от темите на събитието – „Digital4Burgas III: Успешна дигитална търговия“, провеждащо се в Международния конгресен център в Бургас. Маркетинг експертът ръководи Authorized Sales Partnership програмата на Facebook за България. Httpool е също така партньорът у нас на LinkedIn, Twitter, SnapChat, Spotify и други.

Според него определящите думи за успех на една компания или проект са – данни, позициониране, бранд и комуникация. По думите му добрата реализация на даден бизнес може да се изгради благодарение на маркетинговия подход. Правилният подбор на целева аудитория е задача с активната употреба на база данни. Той посочи:

Потребителят трябва да бъде разбран, да може се адаптира продукта към него, да има комуникацията с клиента, да му повлияе, така че това да донесе печалба.

„Начинът, по който хората възприемат реалността, в наши дни това се случва дигитално. Всичко, което се случва в социалните мрежи, е съвсем реално, има съвсем истински продажби и покупки“, подчерта специалистът.

Малаков смята, че Мета вселената е един от начините, общуването да се случва свободно в дигитална среда. Той препоръча чрез управлението на маркетинга и бранда да бъде в дългосрочен план, а не да се следва всяка краткосрочна възможност по пътя към бъдещето. За него трите най-важни неща са – да се наложи определен търговски продукт, да се развие корпоративния имидж и да се разработят комуникационни стратегии. Според експерта това е начинът да се постигне успех в дигиталната бизнес среда.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments