Министър проф. Цоков предлага: СУ „Иван Вазов“ в Поморие да се кандидатира за иновативно училище

0
72
Проф. Галин Цоков в СУ "Иван Вазов"
Проф. Галин Цоков в СУ "Иван Вазов". Снимка: МОН

Училищата днес трябва да се стремят не просто към високи резултати на учениците си, но и към развитие на таланта им и формирането им като пълноценни личности. Това каза министърът на образованието и науката проф. Галин Цоков по време на среща с училищния екип и директора на СУ „Иван Вазов“ в Поморие. Той отличи образователната институция с плакет на МОН за множеството активности, които реализира, а в срещата участие взеха и кметът на общината Иван Алексиев и началникът на Регионалното управление на образованието в Бургас Петя Петрова.

„Разнородните дейности, които реализирате, показват че активно работите с учениците и ги развивате като личности“, подчерта проф. Цоков и насърчи училището да кандидатства пред МОН и да получи статут на „иновативно“.

„Това ще ви даде възможност да обменяте опит и добри практики с училища от цялата страна и да бъдете още по-успешни“, обясни министърът.

Директорът на училището Петя Казакова представи една от последните инициативи на училището – конкурс „Монополи Поморие“, който провокира съзидателното мислене на учениците с изискване монополи картата да включва стратегически обекти, илюстриращи инфраструктурата на града. Следващата стъпка е провеждане на училищен турнир „Монополи Поморие“, в който учениците ще се забавляват и учат едновременно, като развиват и прилагат придобитите знания по предприемачество. В училището работят активно и по програмите на МОН и развиват редица клубове по интереси.

В СУ „Иван Вазов“ в Поморие се обучават 730 ученици и се предлагат профили по предприемачество и чужди езици. От тази година предстои да стартира и профилирано обучение по електронна търговия. Традиционно училището дава и високи резултати на националните външни оценявания.

Финансов отчет: С 95% пада печалбата на ТЕЦ „Марица-изток 2“

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments