Както Искра.бг ви съобщи на 21 октомври наши читатели ни сигнализираха за проблеми с мобилната мрежа на А1. Първо, част от потребителите изпитваха сериозни трудности при използването на интернет – връзката им се е сринала, след което се е възстановила, но е била бавна. Около обяд пък на част от клиентите бяха ограничени както входящите, така и изходящите повиквания.
От компанията изпратиха официалната си позиция до редакцията на Искра.бг. Те обясниха, че „мобилната мрежа не е спирала да работи“, а са се наблюдавали „краткотрайни затруднения при предоставянето на мобилни услуги и е възможно част от потребителите да са изпитали смущения при използването им“.
От А1 декларират, че ще компенсират всички свои клиенти, които са потърсили информация от каналите за обслужване на компанията. Те ще получат еднократно по 500 МВ интернет на максимална скорост.