Черноморските общини Бургас, Царево, Приморско, Поморие и Несебър ще се рекламират с обща реклама на чуждите пазари преди старта на предстоящия летен сезон. Това стана ясно по време на срещата-дискусия на тема „Развитието на туризма в Бургас“.
За целта е създаден рекламен видеоклип, който акцентира не само върху традиционния летен туризъм, който така или иначе е силен за региона, но показва и други туризъм, включващ големи спортни събития и културни фестивали. Кадрите показват още красивата ни природа, богатата история и възможностите както за семейна почивка, така и за туристите търсещи адреналин.
Видеото бе излъчено за първи път миналата седмица на изложението „Ваканция & СПА Експо 2024″, както и днес по време на срещата, като предстои в следващите дни да бъде пуснато за широката публиката и разпространено активно в социалните мрежи, за да достигне до повече хора.
За един от основните външни пазари Полша е предвидена реклама с брандиране на автобуси от градския транспорт, както и поставяне на рекламни билборди, които да промотирт Южното Черноморие. Ще се наблегне и на рекламата във Великобритания, където ще се заложи предимно на банери, аудио и дигитална реклама.
През това лято всички български и чуждестранни туристи в Бургас ще могат да се възползват от новата услуга на сайта GoToBurgas, където всеки ще може да намери на едно място всички предстоящите събития и в дългосрочен план и да си закупи билет за тях.