НАП с ново улеснение за фирмите

0
95
НАП
НАП. Снимка: Архив

Надградена електронна услуга на Националната агенция по приходите /НАП/ дава възможност на бизнеса да подава автоматизирано осигурителни декларации Образец №1 и №6 към агенцията. 

Това става възможно с осигуряване на свързаност между клиентските софтуери и системите на НАП от типа „система-система“ чрез използване на софтуерен ключ (API ключ).

Потребителите могат да поискат API ключ чрез услугата „Ново заявление за достъп до АPI“, достъпна с електронен подпис в е-Портала на приходната агенция. За да се подават данните за осигурителните декларации автоматизирано към НАП, е необходимо софтуерният ключ да се интегрира в софтуера, който клиентите използват.

Електронната услуга беше внедрена през месец май, като тогава чрез софтуерен ключ бяха интегрирани информационните системи на хазартните оператори, които вече имат автоматичен достъп до Регистъра на уязвимите лица по Закона за хазарта, напомнят от НАП.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments