„Ние, потребителите“: Внимавайте с промоциите на уж намалени стоки онлайн

Електронен магазин подвежда клиентите си с мними отстъпки на предлагани от него стоки, за да ги продаде на редовните им цени.

3
62
Интернет флирт
Онлайн флирт. Снимка: Freepik.com

Електронен магазин подвежда клиентите си с мними отстъпки на предлагани от него стоки, за да ги продаде на редовните им цени. За това съобщават от онлайн платформата „Ние, потребителите“, където е постъпил сигнал от гражданин, който се натъква за пореден път на некоректната практика.

„За втори път ми се случва да бъда заблуждаван с цените на продукти, предлагани с намаление в този онлайн магазин! Избрани и сложени в количката, те губят отстъпката си!“, разказва потърпевшият.

Когато възразява срещу практиката, получава следния отговор:

„За съжаление, намалената цена е била за продуктите, когато са били налични на склад, които към момента вече не са. Направих проверка, като за посочените от Вас продукти е направена поръчка от други клиенти и към момента те не са налични на склад при нас, поради тази причина отстъпка за тях няма, и виждате реалната цена, на която се предлагат, при отваряне на самата страница на продукта, както и ако го добавите в количката. Извиняваме се за причиненото неудобство, моля да имате предвид, че за съжаление отнема повече време да се актуализират цените, когато даден продукт е бил с отстъпка, но вече не е наличен на склад, понеже продуктите са много. Винаги може да видите правилната цена на продукта, като тя е тази, която е при отварянето му на страницата или добавяне в количката.“

След като човекът е предупредил, че ще сезира институциите и потребителски организации, от е-магазина са го попитали „желаете ли да направим проверка дали можем да предложим продуктите на по-ниската цена?“.

Привличането на потребителя с цени, на които на практика не могат да му бъдат продадени предлаганите стоки, е нелоялна търговска практика. Това е така, защото моментът на представянето на информацията за цените, която по същество е невярна, предпоставя момента на вземането на решение от потребителя за тази покупка. Т.е. потребителското поведение на клиента е функция от умишленото адресиране към него на подвеждаща и некоректна информация за едно от най-важните условия на сделката – цената.

Колко вода трябва да пием ежедневно и как влияе на здравето ни?

Абониране
Известие от
guest

3 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments
ДоТукНиДокараСДС-Чумата
ДоТукНиДокараСДС-Чумата
3 месеци по-рано

В англо- краварската кочина така стоят нещата:
Няма морал, няма ред, няма Закон, няма държава.Всичко е на самотек.Цар далеко, Бог високо .

trackback

[…] „Ние, потребителите“: Внимавайте с промоциите на … […]

Йорданка
Йорданка
2 месеци по-рано

ТЕМУ ..няма никакъв телефон за връзка с оператор когато имам нужда да попитам било за чорапи било за гащи и други неща как да намеря точния размер защото техният размер се различава от нашия