Нарушения в строителството на Северната скоростна тангента. Това установи проверка на взета проба от настилката, инспектирана от министъра на регионалното развитие и благоустройството арх. Иван Шишков. Той посочи:
„По проект трябва да бъде 20 см, учудващо е, защото за другите магистрали е 28 и 30 см, но това което виждате е 14 см. Липсва 1/3, основният пласт и част от пътя. Навсякъде, където проверяваме липсва. Най-вероятно ще трябва да се направи основен ремонт за път правен преди 6-7 години. Най-вероятно има проблеми и с основата. Пътищата не са опасни, но буквално се разпадат и всички ние трябва да плащаме.“
„Фирмата, направила пътя е „Хидрострой“. Ще направим допълнителни сондажи, за да видим каква е основата. Намалява се експлоатационния срок на пътя“, посочи председателят на УС на АПИ инж. Венцислав Ангелов.