Плащат ли съседи различни сметки за битов ток? От EVN дават отговор

0
3600
Николай Димитров
Николай Димитров. Снимка: Личен архив

Плащане на сметката за ток на каса на „Изипей“ е причина за разминаването във фактурите на двама битови потребители, живеещи в съседство. Това разяснение направи за Искра.бг говорителят на EVN Крум Косев. Припомняме, че за казуса ни сигнализира бургаският общественик Николай Димитров, който отправи запитване по каква причина съседи са таксувани по различен начин за един и същ период.

„Извършихме проверка по случая, за който ни сигнализирахте. Установено е, че единият клиент е заявил и получава фактурата си по пощата. Там е реалната сума за консумираната електроенергия. В описания казус, който ни изпратихте, сметката е заплатена на каса на външен доставчик. От там обаче не е издадена фактура, а само документ, съдържащ крайната сума за плащане, както и друга, допълнителна информация“, обясниха от електроразпределителното дружество.

От там подчертаха, че крайната сума отговаря на тази във фактурата, но допълнителната информация, посочена в документа, няма отношение по консумираната електроенергия и съответната цена.

„От там идва разминаването. Всичко, което се касае за неговата консумация, неговите цени като битов клиент, се съдържат във фактурата, която той е заявил да получава по пощата. Най-важното е, че там грешка няма. Станало недоразумение, вследствие на издадения документ, който вие ми препратихте. В хода на проверката ние се свързахме с въпросния външен доставчик на услугата и получихме тяхното уверение, че няма да има подобна допълнителна информация, която да създава такова объркване“, каза още Крум Косев.

Той отправи съвет към всички потребители с цел улеснение и избягване на други подобни недоразумения.

„Масово нашите клиенти използват онлайн услугите ни за фактури. Много е удобно – било то по електронна поща или SMS. Ако се използва услугата чрез SMS, веднага след като е готова фактурата, клиентът получава най-важната информация за консумирания ток, цените и срока за плащане. Това е напълно безплатна услуга, заявява се онлайн, удобна е и много практична“, уточни говорителят на EVN.

Очакваме вашите сигнали на iskra@iskra.bg!

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments