Потребители, внимавайте! Онлайн реклами на липсващи атрактивни ученически стоки от серия могат да ви подмамят

Рискът при онлайн покупките е, че не можем да се уверим достатъчно добре в характеристиките на стоките, обяснява Габриела Руменова

0
16
Ученически стоки
Ученически стоки. Снимка: Pixabay

Една от уловките при кампаниите за продажби на ученически стоки в електронните магазини са рекламите на заглавните страници, предупреди в ефира на Радио „Фокус“ създателят на онлайн платформата „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

„Тетрадки, несесери и други пособия за училище са представени с най-привлекателната си визия. Когато човек последва връзката, след като е видял корица на тетрадка, например, установява, че тя е част от поредица с други корици, но точно тази, която го е отвела да разгледа серията, липсва. И все пак, той слага в кошницата нещо от наличното, защото няма време или защото вече се е настроил да купи. Това е една компромисна покупка“, разказа тя.

Рискът при онлайн покупките е, че не можем да се уверим достатъчно добре в характеристиките на стоките и че не всички могат да бъдат върнати или заменени.

„Ако поръчаме раница или блуза с индивидуално избран принт или пък закупим диск с езикови уроци, компютърен софтуер или друг продукт на интелектуалната собственост и го разпечатаме, нямаме 14-дневен срок да ги върнем“, обясни Руменова и посъветва тези покупки да се правят заедно с децата.

На въпрос на водещата трябва ли учениците да имат телефони, Руменова изрази мнение, че електронните устройства разсейват децата и те прекарват твърде много време в социалните мрежи, но от друга страна във времена като днешните – с много рискове, те дават възможност на родителите да проследяват къде се намират децата им и какво е поведението им в интернет. Затова според нея удачно решение е да се събират и съхраняват надеждно през учебните занятия, след което да им се връщат обратно.

Новите занаяти: Виолета Йотова в света на микропигментацията

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments