„Теленор“ предупреждава клиентите си за зачистили опити за измами. Престъпниците се опитват да извършат нерегламентиран достъп до профилите на потребителите в приложението MyTelenor.
Използват различни мотиви, с които да подмамят абонатите да им предоставят еднократни ПИН кодове или парола за достъп. Това може да им позволи да зареждат предплатени карти, да активират скъпи допълнителни услуги или да плащат сметки по договори.
От компанията припомнят, че искат въвеждането на подобна информация само и единствено за влизане в системата. Обажданията от непознати източници и искането на данните, са сигурен знак за измама.
Ако ни се случи нещо подобно, то трябва да откажем да предоставим информацията и да информираме мобилния оператор.
Вече са предприети действия, чрез които да се преустановят опитите за подвеждане. От полицията също работят, за да установят кои са извършителите.