За проблем с картите на градския транспорт в Бургас съобщи читателка на Искра.бг. Тя твърди, че картата й е била заредена с пари, но не е успяла да я валидира и се е наложило да си плати пътуването на кондукторката.
„Качих се автобус, движещ се по линия 11. В картата си имах 20 лева, но не успях да си платя пътуването. Говорих с кондукторката и ми обясни, че и други пътуващи са се оплакали от същото. Каза ми да отида до Транспортната къща в Бургас, за да ми прехвърлят парите за тази година. Изключително неудобно, защото започвам работа преди Транспортна къща„, споделя тя пред журналист на медията.
Към момента няма данни колко са засегнати от проблема. Припомняме, че Транспортна къща работи с клиенти от 07:00 часа до 18:45 часа, от понеделник до петък, а в събота започва в 08:00 до 17:15 часа. При въпроси можете да се обадите на следните телефони – 056/831422; 0882455155.
Очакваме и вашите сигнали на iskra@iskra.bg
7 цели за новата година за по-добро здраве, повече пари и личностно развитие