Искра.бг получи сигнал за човек, който става жертва на „Синя зона“ в Бургас. Той е заплатил, чрез съобщение към общинското предприятие „Транспорт“, престоя на своя автомобил на поле в синя зона, но то не е било отчетено от системата.
От медията се обърнахме към работещите в Синята зона служители, но те обвиниха потърпевшия, че не е изпратил правилно съобщението и затова не е регистрирано в системата.
„СМС-ът е от приложение и нещо се е получило с него, може и да се е блокирало. При първият сигнализиран СМС няма проблеми, но вторият явно не се е изпратил.“, това коментира един от служителите на „Транспорт“ – Бургас.
Общинските служители заявиха, че СМС-ите трябва да се изпращат единствено чрез приложението за СМС на телефоните. Гражданинът е изпратил СМС-а чрез различно приложение и системата не отчита изпратения СМС. Служителите обясниха и че понякога СМС-ите, които са изпратени от друго приложение се отчитат от системата, но понякога не.
Потърпевшият заяви на общинските служители, че е получил отговор, че успешно е заплатил, но не може да докаже самото потвърждение, защото не може да го отвори. След получения СМС за поставена скоба на автомобила, се получава някаква грешка в телефона на мъжа и не може да покаже изпратените СМС-и.
В нелеп спор, който водят в рамките на няколко минути, служителите на общинското предприятие продължават да твърдят, че проблемът не е в тях, а в телефона на пострадалия и в неговото приложение, чрез което е извършено изпращането на второто съобщение.
За жертвата всичко приключва като взима решение да не заплати сумата за премахването на скобата върху личния му автомобил и го оставя паркиран с поставената скоба.
Работата по казуса продължава и от медията ще потърсим отговор за случилото се от управителя на общинското предприятие „Транспорт“ в Бургас – Андрей Рунчев.