Клиент на известната верига в Монтана закупува диня. Прибира се в тях и я разрязва, но остава единствено разочарованието:
„Чувствам се прецакано! Не толкова заради парите, колкото от разочарованието. Още с разрязването се изсипа течност и е толкова мека и развалена, че дори семките са покълнали. Хм, дали пък не е от миналото лято?“
Жената снима това, което е закупила и споделя снимките във Фейсбук в групата „Забелязано в Монтана“:
Следват десетки коментари не само към „Кауфланд“, но и към потребителите. Най-многобройни са тези, които упрекват веригата магазини. Засега жената не е подала сигнал до отговорна институция.
Коментар на автора: Всеки клиент има право да си търси правата без значение откъде и какво пазарува. Запазвайте касовата бележка, докато се уверите, че всичко е наред с продуктите. Не бъдете пасивни и не се примирявайте с неправдата!
Сигнализирайте институциите, обръщайте се към медиите, давайте гласност в социалните мрежи, но на първо място бъдете предпазливи откъде пазарите – това са вашите права. Използвайте ги!