Разясниха пред ученици как работи чат приложението към Националната телефонна линия за деца

0
65
Момиче
Момиче. Снимка: Freepik.com

Ученици от VII до X клас от градовете Плевен, Свищов и Велико Търново дискутираха с експертите от Държавната агенция за закрила на детето /ДАЗД/ Гинка Шуклева и Георги Иванов полезността и дейността на Националната телефонна линия за деца 116 111 с акцент върху чат приложението към нея.

Децата получиха възможност да зададат въпроси, като се фокусираха върху теми като ограничението на дължината на чат разговор, идентификацията на операторите, какви са най-честите въпроси, задавани по време на чата, и дали и възрастните могат да използват тази услуга. Децата изразиха интерес и към теми като как сигналът за дете в риск се обработва.

Експертите от Държавната агенция за закрила на детето поясниха, че Националната телефонна линия за деца 116 111 е налична за децата и възрастните 24/7, анонимно и безплатно. Отделно, чат приложението към линията е активно в определени дни и часове през седмицата. Дискусиите с учениците бяха част от инициативата на ДАЗД за повишаване на осведомеността и важността на този вид подкрепа за децата.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments