„Български пощи“ ЕАД призоваха потребителите да следят за фалшиви електронни съобщения, които се изпращат от пощенските служби със заявка, че получателят има „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие с лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.
В други случаи в съобщението се упоменава, че клиентът има пратка и трябва да заплати конкретна сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави лични данни от банкова карта.
„Български пощи“ ЕАД призовава да внимаваме за имейли, които не носят официалния адрес на дружеството и които изискват предоставянето на лични данни или заплащане на такси за доставка. Томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на „Български пощи“, не съществуват и не следва да се приемат за достоверни.