Посетителите на бургаската дискотека „Планета Пайнер“ създават безредици в жилищен район. Това алармира един от потърпевшите в морския град.
По негови думи често голяма част от клиентите на дискотека „Планета пайнер“ не спазват наредбите свързани с шума в малките часове и обществените порядки. Така живеещите на улица „Цар Иван Шишман“ стават свидетели на скандали, побоища и остри звуци от паркиращи и потеглящи превозни средства.
Човекът пита докога ще се налага да търпят подобни своеволия и по каква причина отговорните органи не взимат нужните мерки. Към думите си прилага и видео, което според него показва една малка част от агресивните прояви.
.
От Искра.бг потърсихме коментар по темата от собственика на обекта Деян Дачев. Пред екипа ни заяви, че оплакванията са достигали и до него, но няма нарушения:
Заведението е изцяло обезшумено и притежаваме всички необходими разрешителни. Правени са ни проверки от Общината, от Регионалната здравна инспекция и други институции. Компетентните лица идват и измерват нивото на шума. Резултатите от множеството ревизии доказват, че такъв от дискотеката не излиза. Това е вписано в може би над десет документа.
Попитахме го и как ще коментира случващите се безредици по улиците в късните часове. Обясни, че няма как да носят отговорност за тях, но плащат допълнителни две заплати на охрана, за да бъдат отвън и да предупреждават клиентите, че трябва да са по-тихи и по-кротки:
Няма как да въведем забрани как да се държат хората, докато са на улицата. Дори не е ясно дали става въпрос за наши клиенти. Над нас има казино, съседно до нас се намира още едно – може да са и техни посетители.
Потърсихме и мнението му дали смятат да предприемат мерки за борба срещу коронавируса и какви ще са те. По негови думи работата е намаляла, което определя за нормално. Което зависи от тях, за да се спре разпространението на болестта – ще го направят:
Без значение дали властта ще затвори заведенията, най-вероятно ние сами ще го направим. Предполагам, че така биха постъпили и другите колеги. На първо място стои безопасността на клиентите и персонала. Редно е всички обекти да вземат подобна мярка. По-добре 20 дена под карантина, отколкото да не се спазват предписанията и сроковете да се удължат.