Служител на „Първа инвестиционна банка“ /ПИБ/ се е държал непристойно с клиент. Сигнал за това постъпи в редакцията на Искра.бг. Случката се е разиграла около 12:00 часа днес на обяд в клона на улица „Александровска“ №58 в Бургас.
Гражданинът е управител на фирма, която от години има сметка в „Първа инвестиционна банка“. Той сподели, че до този момент е бил доволен от обслужването на финансовата институция. Именно поради тази причина е решил да си открие и лична сметка в ПИБ. Отишъл до клона на улица „Александровска“, където за негова най-голяма изненада е срещнал учудващо поведение от една от служителките на гишетата.
Мъжът е носел маска, но тя е била паднала и първоначално не е покривала, каквито са изискванията, както устата, така и носа му. Служителката на банката му е направила забележка за това. Гражданинът е оправил своята маска и е започнал да обяснява какъв е поводът за неговото посещение. В този момент жената зад гишето го е прекъснала и му е подала друга маска с голи ръце. Поискала е клиентът да постави нея на лицето си.
Той е отказал по няколко причини. Първо, според него, маската, която е носел напълно отговаря на изискванията, спуснати от държавните институции. Причината е, че в тях никъде не е посочено какъв трябва да бъде размерът на дупките, нито цветът и видът на предпазното средство. Единственото изискване е то да покрива както устата, така и носа на човека, който я носи. И то е било спазено от клиента.
Освен това служителката на банката му е подала втората маска, която е настоявала да сложи, с голи ръце. Тя не е била опакована, тоест жената, която преди това е боравела с документи, я е пипала и по този начин може върху нея да е имало всякакви микроби или други елементи, които да доведат дори до заразяване, ако тя или друг клиент на банката е болен от нещо.
Потърпевшият категорично е отказал да сложи така дадената му маска по изброените причини. Той е искал да разговаря за поведението на служителката на банката с управителя на клона, но в онзи момент той не е бил там. Мъжът е бил насочен към друг човек и е пуснал писмено оплакване от поведението не жената. Клиентът е решен да се обърне и към централния офис в София, където също да подаде жалба, за да може служителката да получи полагащото й се наказание според вътрешните правила на финансовата институция.
Посетителят сподели още пред Искра.бг, че той е крайно обиден и огорчен от отношението, което е срещнал и поради тази причина иска да получи възмездие. Освен това той призова всички настоящи и бъдещи клиенти на банката, ако с тях се случи същото нещо или подобно, да не си мълчат, а да си търсят правата и да дадат гласност на случая. Само по този начин подобно отношение няма да се превърне в практика и клиентите ще бъдат уважавани, така както е редно, защото именно благодарение на тях банките се издържат.
Очакваме и вашите сигнали на iskra@iskra.bg!
Da q uvolnqt
Да ви имам и новините и казусите и проблемите …………..
Не съм от Бургас, но съм чувал за отношението на банковите служители към хората. Въпросния служител трябва да го уволнят или сериозно да го накажат. МАРИЯ може да е малък но е проблем защото малките камъни обръщат колата. Аз се радвам когато някой проблем не се премълчава, а му се дава гласност защото когато се дав гласност проблемите се разрешават, а и не се повтарят ако се вземат мерки.
Поздрави и успехи
Ясно като бял ден е,че клиентът е нарушил закона,който нарежда да бъдеш със поставена маска на носа и устата при влизане в затворено помещение с хора.Тъй като служителят се е опитал да му напомни да спази това изискване клиентът се е ядосал,защото явно се мисли над закона.Каква ли употребявана и невалидна маска все пак е извадил и се е прежалил да си постави…за да му дадат нова,представи си каква е носил!А докато сложи маска все пак колко време е пребивавал в помещението,разговарял,спорил,все без маска.Този въздух го дишат хората вътре през целия ден,нали така?Закона не пита дали си заразоносител или не,длъжен… Прочети още »
А ве малоумник от кога маските станаха по закон бе това е някаква куца заповед на някав покойник за който нито ще чуем нещо нито ще видим, тея заповеди си ги ръгай отзад ти ако искаш са маскиран на спайдър мен и влез в банката да теглиш кенефите
Гледната точка е на клиента и е сериозно преиначена в негова полза. 🙂
Клиента си е носил маската на брадата … това не е паднала маска.
Клиента си е вдигнал маската до, но не и над устата и я е сложил както трябва чак след 3-тата молба. При което маската се оакзва видимо непригодна (умишлено надупчена)
Чист интригант 🙂
Никой не защитавам обаче и на мен ми се е случвало кофти отниошение от служител на банка. Общо взето са гадни хора а шефовете им са още по гадни.
Клиент съм на банката и ходя в този клон редовно. Облужването винаги е било перфектно, служителките компетентни, учтиви и търпеливи. Представям си колко крив човек трябва да е бил този клиент за да се стигне до тази ситуация.
Проблема е, че си помислихме, че след като сме клиенти винаги сме прави. Една голяма част от клиентите са много нагли, след като има правила те трябва да се спазват , а не служителя да ти казва- служи си маска и т.н..И после служителя е виновен. След като служителя трябва да е любезен би трябвало и клиента да е такъв, необходимо ли е да се понася наглото отношение на клиентите, а ти да си много мил с него.
Da q povishat