Собственици на фирми се озоваха на свободния пазар за електроенергия в Русе

0
49
Електроенергия
Електроенергия. Снимка: Общомедия

Електроразпределителното дружество в Русе е променило клиентските номера на редица собственици на фирми, без те да бъдат уведомени за това. За проблема сигнализираха потърпевшите жители на областния град, съобщават от „БНТ“.

Някои от хората са получили 2-3 пъти по-високи сметки на електроенергията, докато други пък са останали без ток, защото не са разбрали, че имат нещо за плащане. Отговорът на отговорното дружество е, че от 1 юли всички фирми е трябвало да са излезли вече на свободния пазар.

Катя Иванова е една от възмутените потърпевши, която недоумява защо в спрян токът в нейния магазин. По нейни думи от „Енерго Про“ са дръпнали шалтера без никакво предупреждение, че абонатните номера са променени. Нещо повече – сега жената ще трябва да плати неустойка за изключването. 

Подобен е и случаят на Елена Маринова, която се налага да плати 302 лева ток, без да знае защо има такава голяма сума и откога абонатният номер в нейния търговски обект е сменен. Тя е получила обаждане от централата във Варна, че ако до 24 часа не внесе сумата, ще остане без електроподаване.

„Отидох, заплатих си новата фактура от 302 лева и получавам SMS преди 2 дни, че сметката ми за този месец е 1040 лева. Потреблението ми е едно и също, не знам с колко процента е това увеличение, но това просто е убийствено“, разказва възмутена Елена.

Диана Израел пък се интересува защо за дома, в който живее, трябва да плаща промишлен ток. Апартаментът, в който живее, се води собственост на фирма, но не се ползва като място за производство или офис, а за живеене. Предходната й сметка е 24 лева, и само месец по-късно, за агуст, тя трябва да плати 125 лева.

Абониране
Известие от
guest

0 Comments
стари
нови най-гласувани
Inline Feedbacks
View all comments