Добре познавам системата, тъй като започнах работа в транспортното министерство още през 2000-та година. Ние сме част от служебно правителство, чийто хоризонт е доста кратък. Това заяви пред „NOVA“ служебният министър на транспорта Георги Тодоров.
Той поясни, че кадри ще бъдат подменяни само и единствено тогава, когато се установи, че те не си вършат съвестно работата и не следват добрите практики.
За освобождаването на ген. Тодор Коджейков министърът каза, че раздялата е станала по взаимно съгласие и причините за неговото отстраняване са от професионален характер, а не от личен.
Промяна към момента в „Информационно обслужване“ няма. Очакванията на Тодоров са служителите там да изпълняват работните си задължения като професионалисти.
Служебният министър приема предстоящия вот на 11 юли като предизвикателство. Той гарантира, че „Информационно обслужване“ ще действа доста по-експедитивно този път, но без това да е за сметка на качеството.
Според него учебните часове на всички кандидат-шофьори трябва да бъдат увеличени с десет часа, промени са запланувани и при годишните технически прегледи. Въвежда се използването на нови екологични стикери, гарантиращи спазването на съответните норми.