Туристическият бизнес в Бургас поиска от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова да организира силна рекламна кампания на дестинация България на приоритетните пазари за страната ни, съобщиха от пресцентъра на министерството.
По време на работното си посещение в морския град министър Николова разговаря с представители на бранша, които представиха своите идеи и предложения за рестарт на сектора в условията на COVID-19. В дискусията участваха Димитър Николов, кмет на общината, и Вълчо Чолаков, областен управител.
Вицепремиерът обясни, че предстои да бъде открито туристическо представителство в един от най-важните за България пазари – в полската столица Варшава. Министърът поясни още, че в момента се провежда активна кампания в съседните ни балкански страни, които рекламират зимните курорти на България.
Важно е още отсега да започне подготовката за сезона с открояването на възможни трудности и набелязването на конкретни мерки, които да гарантират здравето и сигурността на посетителите и спокойното протичане на лятото. И допълни, че е от изключително значение е ваксинирането, което ще даде възможност по-бързо да излезем от настоящите противоепидемични мерки. Очакваме това да окаже пряко положително влияние на предстоящия летен сезон, поясни още тя.
Кметът на града Димитър Николов изрази своето удовлетворение за предстоящото откриване на туристическо представителство в Полша, тъй като полските туристи са от изключителна важност за областта. „Надявам се тази година да бъде по-добра от предходната и с гъвкавата политика на правителството да има по-голям интерес както от туроператорите, така и от туристите„, заключи той.
Областният управител на Бургас пък увери туристическия бизнес, че няма опасност от водни режими, което да повлияе на престоя на туристите в Бургас и близките населени места.